Somliga har sån jädra tur!

Hur kan det komma sig att min käre bror Alltid har sån jävla tur?! Jag vet inte hur han lyckas...
Som idag t.ex... Han stod å jobbade (teknikmagasinet) och så kommer Pablo Francisco(han som gör Preview guy) in i butiken och handlar massa prylar och är jättetrevlig, tydligen så ska han uppträda på Chinateatern ikväll...Patrik säger lite random: Aha, finns det några biljetter kvar? Jeff svarar: Vänta lite. Och så plockar han upp sin mobil, ringer typ sin manager (eller nåt sånt) och frågar om det finns biljetter kvar till kvällens uppträdande. Tror ni inte att Patrik och fyra pers till från hans jobb får varsin VIP-biljett! Vafan, kom igen! Varför kan inget sånt hända mig och mina kompisar istället. :P
Ja jag säger då det...Somliga har sån jädra tur!





Kommentarer
Postat av: Sara

FAN vad orättvist! :(

2009-10-13 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0