Nu är det dags för fredagsmys!...men först lite plugg :)

Äntligen fredag! Eller nja, inte med tanke på att skolan börjar om tre dagar...Men det är ju Idol idag^^ Så därför säger vi *Yaay*.
Jag ska laga världens godaste middag (eller, näst godast efter Andreas utsökta quasedillas), nämligen Laxpasta! Alltså pasta med laxsås, so delicious :) Det är nog den enda Riktiga maträtten jag kan laga :P Bättre än ingenting iaf...eller?

Jag kan gladligt berätta att jag jobbat klart kapitel 1 i matteboken...önskar man alltid hade så här mkt fritid att lägga åt pluggandet. Nu ska jag bara nöta in allt tills jag kan det, för jag ska banne mig ändra det där IG't till ett G! Så det så.


Jag är ju helt ensam hemma i detta stora vita trähus eftersom föräldrarna är i Idre och Adrian ska sitta hemma med sina sportkåta killkompisar och spela detta Nya, Häftiga, Coola fotbolls-spel på Playstation :) Det kan ju slänga sig i väggen jämfört med mitt Harry Potter spel! Oh yes. Well, ha så kul medans jag sitter här och njuter av Cheese Balls, Harry Potter, Idol och Laxpasta :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0