Gillinge halkbana

Jag har gått och varit nervös i över en vecka nu för halkbanan, helt i onödan. Det var så jävla kul! :D
Speciellt när man skulle köra MINST 70 km/h och sen panikbromsa, aah vilken kick man fick :P
Man skulle köra en sträcka i 70 km/h på det hala väglaget och sedan bromsa och veja för några pinnar som symboliserade barn, Damn va svårt det var! Jag körde ju rakt på alla fyra pinnarna =S Haha men när jag körde i 50 km/h klarade jag det :)

Ja, halkbanan var mycket roligare och inte alls lika läskig än vad jag förväntat mig :)






Det är bara att tuta och köra!


Kommentarer
Postat av: Karin

Nej men Camilla, har du uppdaterat bloggen! Där ser man, där ser man.



(Kul att det gick bra btw)

2009-10-26 @ 18:18:22
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

jag vet :D duktig jag är.

2009-10-26 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0