A lazy but good day

Idag har jag varit duktig och pluggat matte, som jag gjort de senaste två dagarna...Så jag har faktiskt räknat nästan 20 sidor på 3 dagar! Wow, det trodde jag aldrig...va stolt jag blir över mig själv^^
Dessutom har jag plockat undan alla KLÄDER som har legat ÖVERALLT i huset, men framförallt i mitt nuvarande rum och mitt gamla rum. Damn, det är ju rena rama träningspasset att böja sig ner, springa fram och tilbaka mellan rummen med högar av kläder, dra in och ut lådor...ja, men då behöver jag inte träna för dagen, perfekt!

Jag var ju i stan igår för att leta efter saker till Halloween...jag hittade INGENTING. Var så sjukt stressad för jag skulle hem och plugga (behöver pappas hjälp i matten^^) plus att man blir ju mentalt galen av att gå in i Buttericks =| För det första kommer man ju knappt in i affären eftersom det är så många som ska in och ut samtidigt, så man blir irriterad redan innan man kommit in! Jag citerar björn gustavsson: "Det är mest en KÖ, man kommer knappt in."

Jag och pappsen var i Mölnvik idag för han skulle till Dressman. Jag passade på att gå in på Brisak för att titta efter en tiara, Nej det sålde dom inte. Nehepp. Så jag tänkte, ja jag kan väl gå in snabbt på Lindex och titta efter en klänning att ha på Halloween...det skadar ju inte att Titta! WOHO, jag hittade en klänning efter ca 3 min. Den blir perfa :)

 

Dessutom hittade jag en tröja och rengörings-servetter för ansiktet:

 




Kommentarer
Postat av: Karin

Gud jag får ångest, borde också plugga matte! Var fan ligger du nu liksom??

2009-10-29 @ 10:31:21
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

asså jag har ju legat efter hela tiden, så jag har väl mest bara tagit igen det som jag borde gjort för veckor sedan :P

2009-10-29 @ 17:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0