Röding

Igår var det ju strålande väder, självklart var jag tvungen att sitta och smälta i solen! Gud så härligt! Men jag tänkte inte direkt på att använda solkräm, bara under ögonen...BIG mistake!!! När jag gick inomhus efter att ha suttit ute i ca. 3 timmar såg jag fasan själv i spegeln...jag hade bränt mig rejält i HALVA ansiktet(!), på bröstet (inte brösten) och armarna..och händerna. Darn it! Så typiskt av mig att tänka: "Nej men jag behöver ingen solkräm för jag är ju Wonderwoman och bränner mig aldrig i solen"
Jag kan ju säga att det svider något så förj*vligt.
Dessutom har jag varit i solen hela dagen idag också eftersom vi hade friidrottsdag för 1:orna från kl 9-15..great..jag tog på mig ett linne som inte skyddade mitt brända skinn över huvud taget, men jag tänkte: "Jag tar med mig en t-shirt, just in case!" När jag kände att jag ville byta till min t-shirt, fanns den sjävklart inte i väskan...den hade jag glömt hemma! Bra Camilla. Men jag hade faktiskt solkräm med mig, men jag vette fasen om det hjälpte.. jo lite kanske :) Jag fick gå runt i min långärmade tjocktröja i 24 grader, men som tur var vinden framme och hjälpte mig att inte svettas ihjäl. Tack!

Så här sitter jag med mitt halvbrända ansikte, humörsvängningar och känner mig tjock...är inte livet underbart?!



Kommentarer
Postat av: Karin

Du hade ju jättesnygg bränna, sluta whina! Jag kan ta den :) huhu

2009-05-27 @ 20:37:52
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

va bra att jag inte såg helt misslyckad ut XD

2009-05-27 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0