Relax-dag

Förra veckan så kände jag för att  ha en lite relaxande dag, så här såg min dag ut:

1. Gjorde lite yoga, men bara ungefär 20 min. Det var så jobbigt :P
2. Sen tog jag en lååång, varm och skön dusch. So lovely. Jag gjorde då en hårinpackning, body- och facescrub och vaxade ena halva benet och rakade resten (det var så krångligt att vaxa).
3. Sedan tog jag en härlig body butter och smörjde in hela kroppen, sen luktade hela jag som en rosenknopp! ^^
4. Smorde in en härlig ansiktslotion från Apoteket i ansiktet.
5. Jag målade mina tå-naglar med ett skimrande rosa nagellack, underbart!
6. Jag smorde in mina fossingar med en fet kräm och satte på ett par mysiga sockor så att krämen absorberades bättre.
7. Till sist så började jag med mina naglar.
8. Började med ett lager Baslack. Sedan ett lager med ett lite hudfärgat skimrande nagellack över hela nageln. När det torkat applicerade jag vitt nagellack på mina nagel-tippar (så det blev som en fransk manikyr). Sen tog jag rosa och vitt nagellack och gjorde som en halv stjärna på varje nagel. Till sist applicerade jag ett lager med Överlack.

Så här såg det ut:

     


Jag hade på mig min Underbara morgonrock som är såå gosig :)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0