Melodifestivalen

Min reaktion när jag såg vilken låt som vann var bara: "Vaa?!". Det var ju helt otippat enligt mig. Jag tyckte att typ Agnes, Alcazar och EMD var bra. Visst den som vann var ju helt okej, fast det som var bra med den är att den är lite annorlunda! För de flesta låtar i Melodifestivalen låter ju ganska lika och har inget speciellt, så på det sättet förstår varför den vann :)
Nu får vi se hur det går för oss i Moskva...hoppas det går bättre än vad det har gjort de senaste åren. Inte för att det egentligen är så stor grej, men det skulle ju vara kul om det gick bra för Sverige för en gång skull :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Det kmr gå skit! Tyckte också EMD var bra :)

2009-03-16 @ 23:04:04
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0