Ledig and Sunshine!

Idag är vi "lediga" från skolan, eller alla lektionerna är på valfri plats..så därför väljer man att ha sin valfria plats hemma! Nice. Dessutom är det underbart väder ute, så jag funderar på att ta en liten promenad senare om jag orkar eller har tid...med tanke på att jag måste göra klart uppgiften i Historia som ska in i morgon (jag har knappt gjort hälften) plus att uppgiften i Business Studies ska in ikväll som jag inte ens har börjat med. Haha, livet är underbart :)
Så här sitter jag och lyssnar på musik och skriver om Sydafrikas historia. Great.
Om jag inte har dött av allt plugg under dagen så skriver jag kanske ett litet inlägg senare. C U.

Computer Nerd Cartoon

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan tänka mig dig på bilden ^^

Good luck with the history btw!

2009-03-26 @ 16:29:48
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

haha jo visst, det där är jag varje dag jag kommer hem från skolan ;)

2009-03-26 @ 23:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0