Kenny Starfighter-utställningen

I söndags var jag på Kenny Starfighter-utställningen med mamma och pappa, på Stockholms Stadsmuseum. Jag och Björn tittade på hela serien under lovet och den 25 mars kommer filmen "Kenny Begins" ut, den ska jag lugnt se!
Det var lite pinsamt på utställningen eftersom det jag jag med mina föräldrar och sedan var det bara typ 8-åringar med sina föräldrar...men kul var det i alla fall :)
Det var mest nya saker där som kommer vara med i filmen, men så här såg det ut:

1.  2.  3.     
4.  5.
6.  7.  8. 
9.  10.  11.

1. Kennys gamla dräkt som han hade i serien (som tydligen inte hade tvättats sedan dess...)
2. Kennys nya dräkt som han har i filmen 
3. Kommer inte riktigt ihåg vad/vem det var, men någon ond snubbe och någon slags maskin
4. En hårsalong-stol (som man kan se i trailern där björn gustavsson är med)
5. Typ en kontainer-farkost
6. Hm, ja, någon slags farkost skulle jag gissa
7. Tre dräkter som tillhör "the bad guys", Den till vänster är hälften maskin-hälften kvinna, den i mitten är typ hälften samurai-hälften fläkt, den till höger är hälften våffeljärn-hälften eld.
8. En av Kennys dräkter
9. Någon slags elak el-maskin...(i filmen sitter Bill Skarsgård i den)
10. Hm, typ en maskin som ser ut som en spindel..
11. En magma-borr, som kan borra ändra ner till jordens magma och hämta energi därifrån..något sånt :)


That's it folks! Hope you enjoyed it ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0