Fredagen

I går var jag hos min käre vän Jonna som hade en liten fest hemma hos sig :D Det var jätte trevligt! Vi sjöng Singstar som jag älskar(!), vi spelade spelet Sanning eller Konsekvens där det dök upp vissa saker som jag inte riktigt ville göra - t.ex. på ett kort stod det: "Blunda och illustrera hur du låter när du får en orgasm". Hell No att jag tänkte göra det!!
Vi hade i alla fall a really good time. Förutom att 5 av mina gamla klasskompisar som egentligen skulle ha kommit, kom inte...en var typ arg, två var i stallet, en var magsjuk och den sista vette fasen...Så det var lite tråkigt. Men, en annan gång får det bli!


Jag målade även om mina naglar igår, så jag lägger upp bilder lite senare ikväll tror jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0