Frisör'n

Idag skulle jag ha en lektion från 9-10, så jag åker till skolan...det är bara jag och två pers till från klassen. Vart fan är alla?! Vi loggar in på datorn...lektionen inställd. SJÄLVKLART! Jaja, istället åkte jag in till city där jag mötte upp Marre-Sarre och så drog vi till Hår 3000 i Sergelgången för en liten makeover :D eller ja...karin slingade håret och jag klippte mig + slingade. Så nu är vi så jävla snygga att ni kommer flyga av stolen när ni ser resultatet XD haha, eller nåt sånt. Har inte lagt in bilder på datorn, så om ett tag fixar jag det ^^


Kommentarer
Postat av: Karin

Det känns lite 2008 att kalla mig Marre-Sarre. Du måste hänga med mormor! Det är 2009 nu för fan! Skärpning. B-)

2009-06-03 @ 21:16:24
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

jag lever i det förflutna.. 8-) haha. nej men okej, if you say so "Karin"!

2009-06-03 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0