Belgien!!

I morgon är det då skolavslutning, WOHO!. Fast det känns som om vi fått sommarlov redan då vi inte har haft några lektioner denna vecka...
Direkt efter det drar jag till Belgien med min orkester 8-) ska bli nice, hoppas på billig sprit, god öl och mängder av choklad!
Men jag kommer sakna mina älskade tjejkompisar som drar till Italien på måndag =( så jag får inte se dem på 6 veckor, snyft. Så i morgon hoppas jag på MÅNGA kramar från mina 5 mogon! :-)

Till ALLA mina trogna läsare: jag kommer då inte skriva i bloggen på en vecka förmodligen, men sen är jag tillbaka med massor av crazy pictures och roliga historier! Be there, or be square! (vad det nu betyder..men linda brukar säga det)^^

Puss och kram! Eller som man säger i Belgien: "Groetjes"!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, förstår att du kunde "Groetjes" utan att titta upp det ^^

2009-06-11 @ 14:59:05
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0