Oscarsgalan 2009

I natt direktsänder bland annat kanal 9 Oscarsgalan som tar plats vid The Kodak Theatre i Hollywood. Självklart ska jag sitta uppe och titta på det! Bara för att jag faktiskt inte har sett hela förut, plus att jag är ensam hemma och inte har något bättre för mig. Skulle iofs vara trevligt att ha en kompis med mig, men attans att jag ska komma på det en timme innan det börjar...jaja, det blir ännu en natt för mig själv -.-  På ett sätt är det ganska skönt att vara ensam hemma med tanke på att jag t.ex. idag har stått och utfört yoga i vardagsrummet utan att känna mig löjlig eller bli störd, jag kan till och med gå runt naken om jag nu skulle vilja det! Det har jag faktiskt inte gjort. Jag lovar.
Men åter till Oscarsgalan! Så här ser schemat ut för galan:

Tider:
23.55 - Röda mattan Direkt från Hollywood. Vi följer filmstjärnorna och Hollywoodkändisarnas ankomst till Oscarsgalan och deras entré längs den röda mattan.
02.05 - Nedräkning till Oscarsgalan Direktsänt införprogram från Hollywood. Med bara en halvtimma kvar till årets största galafest räknar vi ner till Oscarsgalan 2009.
02.40 - Oscarsgalan Direktsänd gala från Hollywood. Det har blivit dags att dela ut det finaste priset man kan få i filmens värld, Oscarstatyetten. Skådespelareliten och filmstjärnorna samlas inför världens ögon för att få veta vem som stod för 2008 års starkaste prestationer på vita duken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0