Oops..

Om sanningen ska fram så såg jag faktiskt aldrig på Oscarsgalan igår, eller jo till en viss del. Jag tittade i ungefär en timme men det var så segt eftersom det var bara några som kom och gick på röda mattan, sen var det en massa mellanprat och så vidare. Så jag somnade helt enkelt i soffan! Fasen också. Men jag får väl tita på någon repris på Internet eller Youtube istället :)
Jag var faktiskt inte medveten om att jag somnade, utan jag vaknade i morse i soffan och trodde klockan var runt 3.00 men icke..klockan var 07.45...Jag hade inte borstat tänderna, 2 datorer stod på, TV-n var fortfarande på, ALLA lampor i huset var i stort sett tända...Hehe, Oops.



När jag tittade ut i fönstret i morse fick jag en chock, snö överallt! Det som var så mysigt och vårigt väder förra veckan, jag som trodde att våren var på väg. Men jag hade tydligen fel. Tur att jag har köpt ett par vinterskor iaf :D Men ändå så vill man inte sätta en fot utanför dörren, för det betyder att jag måste skotta bort snö från trappan och uppfarten som mamma tyckte att jag kunde göra. Jo, jag kan kanske borsta bort lite från trappan så ser det lite bra ut när de kommer hem ^^
Förhoppningsvis kommer min NalleBjörn hem ikväll, efter en hel helg med lan (stavas det så? =/) med sina polare. Har inte sett honom på 3 dagar, det känns som det har gått en hel vecka. Men vi får se om han kommer ikväll eller inte :) hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0