Nya Skoooor!!

I söndags så var jag och mamma ute på stan för att titta på skor :D Härligt härligt!
Vi började vid Sergels torg, mot NK, längs Bibliotekgatan, uppför Kungsgatan och ned för Sergelgatan. Det tog runt 3 timmar eller nåt liknande. På de timmarna hittade jag 5 par skor och mamma hittade 2 par =D I was in heaven!

Eftersom jag inte letade efter några speciella skor blev det mycket roligare, för oftast när man har tänkt sig något så är man väldigt kräsen och springer runt i år och dar utan att hitta det man letar efter. Men nu var det bara fritt fram :)
Här är mina nya fynd:

 Ett par bra vinterskor - grymt sköna!
 Snygga Nike-skor, perfekta till våren - såå sköna att gå i.
 Ankel-boots, liknar väldigt mycket ett par som jag redan har - men de satt helt perfekt på mina fossingar.
 Bruna stövlar med låg klack, har nämligen inga låga stövlar så det var prefekt :)
 Svarta stövlar med lite klack, satt som handen i handsken  fast på mina fötter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0