Fredagskvällen

Igår drog då jag och Hanna ut eftersom alla andra var tråkiga och stannade hemma, men vet ni vad...vi hade as roligt ändå! Först drog vi till Treat vid rådmansgatan, så jävla billigt! Seriöst. En cider kostar 30 spänn, en öl plus en jägershot för 52 kr! Nice :) Jag tog en cider, tre öl och tre jägershots för 180 kr...now that's what I like.

Sen drog vi till Collage, vi var väl där runt 23.20 och det var rätt så mkt folk så vi trodde vi skulle vara tvungna att betala inträde..men icke :) När vi kom in träffade vi Greta och Lin, det verkar som dom är där lika ofta som vi. Vi hann dock inte vara där inne så länge innan Hanna började må illa...stackaren. Vi drog väl hem efter ungefär en timme, men det gjorde inget för jag hade haft as roligt :)

Btw, gud va härligt att gå till Collage igen, det var så lång tid sen jag var där! Man känner sig typ hemma när man kommer in :P Älskar det stället.





Kommentarer
Postat av: Karin

Va nice att ni hade kul då!

2009-12-13 @ 11:21:44
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja ibland går det illa... :/ men jag hade också en toppenkväll! nästa gång kommer jag inte spåra, i promise :)

2009-12-13 @ 15:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0