Nya Harry Potter filmen

Igår hade jag jättetråkigt hela dagen så jag ringde Linda som satt och kollade på en film med bögar, trevligt trevligt. Vi bestämde oss för att dra in till stan och se nya Harry Potter-filmen, som jag läängtat efter att se!
Vi drog in kl 21 till Rigoletto, deras små biosalonger är Värdelösa...ljudet suger och bilden är skit liten, men men that's life you know. Jag hade inte speciellt höga förväntningar på filmen eftersom mina nära och kära har sagt att den är ganska seg osv. Vilket var sant. Filmen var helt okej, typ 2½ av 5 i betyg... Visst, den hade ett par bra scener men det var för mycket kärlek hit och dit...det är inget fel på kärlek i filmer, men i Harry Potter-filmer blir det bara platt och tråkigt.
Suck! Va arg jag blir på människor som inte stänger av LJUDET på sin mobiltelefon när man är på bio!! Shame on you. I slutet av filmen när det faktiskt händer grejer (kanske inte så bra att avslöja Vad som händer) då det är as spännande...tror ni inte att någons JÄVLA mobil ringer, vilket gör att jag tittar bort på personen med mobilen...så jag Missar vad som hände i filmen! Helt otroligt. Alla dessa problem :P

Även fast filmen inte var super bra, tycker jag att man ska se den...för Helt värdelös var den ju inte^^


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vägrar!

2009-08-24 @ 22:28:55
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

what?! varför?

2009-08-24 @ 23:05:53
Postat av: Karin

Harry fucking Potter. Are you serious?? Bläää..

Ses imorgon babe <3

2009-08-25 @ 19:44:26
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: Linda

me like the gays!

2009-08-26 @ 09:37:39
Postat av: milla

gays? vilka är gay?

2009-08-26 @ 20:53:43
Postat av: Linda

Du skrev att jag satt och kollade på en bögfilm..

2009-08-28 @ 11:57:19
Postat av: milla

haha jasså ^^ trodde du menade någon i harry potter :P

2009-08-28 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0