Love H&M!

På H&M kan man Alltid hitta minst en snygg sak att köpa! Jag tittade igenom Höstkatalogen 2009 och hittade en del saker man inte skulle tacka nej till. Jag vill ha en ny höst/vinterjacka eftersom jag är så trött på den gamla från H&M som egentligen inte alls sitter snyggt. Så jag hittade en Röd snygg trenchcoat från H&M som jag tänka åka in och prova nån dag:


Modellen passar riktigt bra i den tycker jag, men frågan är hur snyggt den sitter på mig...ja, det är väl bara att hitta närmaste H&M och prova!
Ser ni skorna hon har på sig? Yeap, det är dom skorna jag letade efter på H&M. Jag hittade ett enda par som satt på en provdocka och där såg de inte alls snygga ut, men på den här bilden gör de ju det! Vafan...jag måste nog leta efter dem igen och verkligen Prova dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0