Böcker

Efter att våran lärare alltid frågar hur många böcker vi läst under sommaren och så vidare, känner jag att jag ligger liite efter alla andra i klassen...om man bara jämför med Sissel som läst 12(!) böcker i sommar! Jag har läst en halv bok.
Jag läste "Låt den rätte komma in" av John Ajvide Lindqvist förra året och älskade den! Grymt bra bok. Jag har väldigt svårt att hitta böcker som jag verkligen kan fortsätta läsa, så jag tänkte att "varför inte läsa fler böcker av samma författare?".
Jag vet dock inte om jag ska läsa "Hanteringen av odöda" eller "Människohamn", de båda verkar riktigt bra.
Jag läste om "Människohamn" och den låter vääldigt mycket som filmen "The Dark"...deras dotter försvinner konstigt, de letar efter henne och hon finns på en plats där de inte kan nå henne..typ samma sak.

Så, vilken bok ska jag läsa?

                

Kommentarer
Postat av: Sissel

Haha.. men det är ju bara för att jag inte har något liv! ;D

2009-08-20 @ 18:23:08
Postat av: Karin

eh, sant!

2009-08-20 @ 20:58:51
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0