Låt den rätte komma in..

Denna underbara dag har jag spenderat med Bjö(r)n, och idag har vi faktiskt gjort nånting! Wow. Det vanliga brukar ju vara att vi sitter hemma framför tv-n och typ äter. Men inte den här gången.

Vi började dagen med att äta korv med bröd och bearnaisesås till frukost, delicious:)
Sen tittade vi på filmen "The Aviator" med Leo DiCaprio som ingen av oss hade sett, den var fruktansvärt lång men ändå bra^^ Jag satt även och stickade lite på min halsduk som jag nästan har kommit halvvägs på, hoppas resultatet blir great. Sen blev det lite myspys tillsammans...
Vi tog bussen in till stan och gick på Cybertown vid Fridhemsplan. Det var vi 2, några äldre och en jävla massa fjortisar. Vårat lag vann ju storslaget över fjortisarna, min älskade kom då 1:a *yaay* och jag själv kom på 4:e plats:) inte så dåligt för en nybörjare.
Sedan åkte vi till Kungsgatan för att gå på bio, och vi såg "Låt den rätte komma in". Vi båda har ju precis läst ut boken som var så grymt bra! I filmen hade man dock missat en hel del viktiga detaljer, that kind of sucked. Men vissa scener var fruktansvärt äckliga/läskiga. Men filmen var bra för att vara en svensk film:)
När filmen var slut runt 23.30 åkte vi hem till Bjö(r)n, där älsklingen tände massa stearinljus och fixatde ett bad med skum och mysig musik:) Ahh..så gulligt. Sen lagade vi pasta och bacon vid 01.40, smaskigt!

Nu ska vi gå och lägga oss, ska bli så härligt^^

Good night everybody!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0