I did it

Nu gott folk har jag blivit en helt ny människa...eller, jag har fått en ny frisyr i alla fall :)
Den  blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig, men hey, det är ju bara hår! Mitt hår växer relativt snabbt så det ska inte vara nån fara :)
På grund av att jag inte orkar starta min dator, ta fram digitalkameran och posa gulligt så blir det ingen bild just idag vänner, men jag ska försöka trolla fram det i morrn.

Är jag nöjd?
Ja, nu är det en frisyr iaf till skillnad från mitt förra livlösa, råttfärgade svinto-hår...Så jag är pretty nöjd!
Fixade ju blonda slingor också, så det ser betydligt fräschare ut!




'cause you're worth it ;)



Kommentarer
Postat av: jennifer

JAG VILL SE :D

2008-05-19 @ 22:42:29
URL: http://jejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0