WonderWoman

Vi hade ju nattfotboll i skolan i går (eller snarare i natt) då våran klass hade temat HJÄLTAR.
Aha, tänker jag...vem ska jag vara?
Jag hade inte direkt nån läderdräkt, så Catwoman dissade jag totalt.
Brorsans gamla Spider-Man dräkt var tyvärr nedpackad och förmodligen så skulle jag sett ut som Fat-Bastard (från austin powers) inklämd i en spider-man dräkt i size zero. Nej. Det blev inte Spider-Man heller.

Då kom jag fram till mitt slutgiltiga svar (som rickard sjöberg skulle sagt..): WonderWoman! Yeehaa.
Jag slet fram min brorsas isbandy strumpor, mini-mini beach shorts, röd tubtop, tog pappas schnygga väst som mantel, mitt ljusrosa/leriga skosnöre till manteln och till sist gjorde jag hennes lilla krona gjord av papper,lim,färgpennor och gummiband! Hell yeah, jag var redo :)

Here you go:

 

Haha, inte så pjåkigt va? ;D
Det måste nog vara den mest vältränade, good-looking, utstrålande wonderwoman du nånsin sett..eller hur?! XD

Sissel var mucho grande Nice med sin pappas bad-kallingar:



//Peace out

Kommentarer
Postat av: sissel

Fy xD

2008-03-13 @ 08:36:10
URL: http://madape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0