Inspelning av Svensson Svensson

Kom precis hem från en inspelning av Svensson Svensson, och
eftersom några av mina vänner trodde att Jag skulle medverka i
showen så är mitt svar NEJ jag var inte MED i själva programmet...
jag satt i publiken.
Var det kul? Hm...ja, helt okej måste jag nog säga. Inte direkt det
roligaste programmet som finns...men ibland får dom till några
roliga meningar :)

Det som störde mig mest, var en jävla tjej som också satt i
publiken. Det var nämligen en ståuppkomiker där under
"pauserna" mellan dom olika scenerna...Och när han hade sagt
nånting, så sitter hon och viftar med armen i luften och vill säga något.
Så han låter henne säga det hon vill, men det var ju så meningslöst
och tråkigt =|
Hon tyckte däremot att hon var skit rolig... *suck*
Jaja, ibland får man stå ut med dom mest irriterande människorna,
jag överlever.

image120

För dom som undrar så kommer programmet gå i Höst som det
3:e avsnittet...

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar svensson svensson hur får man sitta i publiken????

2008-01-29 @ 15:36:25
URL: http://jejas.blogg.se
Postat av: milla

jag vet faktiskt inte :) det var mammis som fixade det... gratis är det i alla fall :P

2008-01-29 @ 15:41:06
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0