Huskurer för ögonen!

När jag var i stan med mamma idag så hade jag tänkt att köpa en ögonkräm eftersom
man inte ska ha vanlig kräm runt ögonen och bla bla... Så vi gick in på KICKS vid
T-centralen och stog och tittade på alla dess olika sorter, och eftersom jag inte är
någe vidare på att välja saker så kom min räddare i nöden.
En "dam" som jobbade där stog bredvid mig (hon var hudterapeft, eller hur man nu stavar till det)
och frågade om jag var ute efter något speciellt, och jag ville ju bara ha en vanlig
ögonkräm så: nej var mitt svar kort och gott. Hon frågade hur gammal jag var =/
vilket jag inte förstog varför, så när jag svarade 16 sa hon att det var alldeles för tidigt
för att börja använda ögonkräm. WHAAT? =|
Det kunde tydligen ge bieffekter och därför var en bra ålder att börja med det när man är 25...strange.
Så istället gav hon mig några andra "huskur" tips, som att lägga gurka på ögonen
(trodde faktiskt att det bara var en myt som dom använder i filmer o sånt) och att man
kunde använda te-påsar också.

Shit där stog hon, anställd på KICKS för att sälja så mycket som
möjligt och avrådde mig från att köpa deras grejer! NICE! :D
Varför kan inte lite fler vara som denna snälla dam?^^
Så därför blev jag inte ett öre fattigare på det, förutom att jag
kommer be mammis att köpa gurka all the time XD

image79


Kommentarer
Postat av: andriana

det där med att man inte ska använda ögonkräm i låg ålder hade jag ingen blekaste om :O

2008-01-12 @ 23:05:47
URL: http://andriana.blogg.se/
Postat av: Anonym

go gurka!

2008-01-12 @ 23:12:36
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0