Fjortisar + idomin

Åter igen, fjortisar... varför finns dom?
Satt på tuben i morse då jag hör hur en tjej (~15 år) som
sitter lite längre bort snackar i telefon (antagligen med sin fjortiskompis)
och säger:
"Ah asså jah träffa sandra igår, och hon ba glodde på mig
o så när ja gick förbi henne knuffa jag till henne liite, mmh..
och hon ba: "AAAaaahhhh" (med en väldigt gäll och ljus stämma).
Ah asså värrsta fjortisen."

Själv hade tjejen på sig en fjällrävenjacka, ûber sminkad med brunkräm
över hela ansiktet (det vill säga att det mesta satt på hennes läppar..)
och 20 lager mascara... suck.

Inte nog med det, när jag tittar ut genom fönstret på tunnelbanan ser
jag nåt stort vitt märke mitt på rutan...kan du gissa vad det var?
Jo precis, det var feta avtrycket av ett par Idominläppar!! GAAH!
Vafan?! Vem i h*lvete pussar ett jävla fönster på tunnelbanan...
Ja iofs så har dom stackarna ju ingenting att tänka med, så
det är iofs ganska logiskt att nån gjorde så...

image93

Kommentarer
Postat av: vilseistockholm.blogg.se

Fy fan vilken tönt. Hon liknar dig Milla ^^

2008-01-18 @ 07:09:26
Postat av: milla

mmh verlkigen,eller snarare dig marre..med alla dessa idominbilder jag har från halloween ;)

2008-01-18 @ 16:49:39
Postat av: Marre

jo men då var man ju lite hög i hatten XD

2008-01-19 @ 13:48:57
URL: http://vilseistockholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0