Fjortisar är ju så HIMLA coola...not

Jag hatar FJORTIASR! Men vem gör inte det...?
Fy fan alltså, dom är överallt med sina fjällrävenjackor, 20 lager
mascara, brunkräm i fejjan och på läpparna...ja ni vet hur dom ser ut.
Jag satt och väntade på Läder-Linda i slussen när jag ser två
riktigt äckliga fjortisar sätter sig lite längre bort från mig. Dom hade
grymt mycket smink och stora SOLBRILLOR =/ Dom kanske inte hade
märkt det men dom satt i slussen mitt i vintern, med feta glajjerna på sig.
Visst, jag ÄLSKAR stora solbrillor men fasen inte på vintern, det hör
hemma på sommaren...
Sen stog deras turk-kill-kompis bredvid och spelade nån jävla
remixad musik med en gnällig remixad babyröst! Fy fan.
Jag förstår mig allvarligt inte på hur dom "varelserna" tänker.
Jaja, så längre jag bara inte blir en av dom så är jag glad! :D

Hittade ett inlägg på en hemsida om fjortisar och jag tycker att denna tjej
bara snackat bullshit: http://www.aftonbladet.se/punktse/natkronikan/article474596.ab


Jag har själv varit en av dom, men jag hatar dom ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0