Fjortis-story...igen

Förlåt men jag kan inte sluta skriva om dessa fjortisar till varelser...
Igår när jag hade tränat inne i stan och kom till tunnelbanan, ser jag
lite längre fram hur en "fjortis" kommer med deras vanliga
utstyrsel (fjällrävenjacka, foundationläppar etc.) och ska plocka upp
nånting ur sin ficka...då det helt plötsligt ramlar ut en jävla kondom ur
hennes ficka...hon ser lite generad ut och plockar snabbt upp den.
OKEJ visst, det är inge fel med att ha med sig en kondom..så länge
du har den i HANDVÄSKAN.
Varför ha den i fickan liksom?
Sorry, jag vet att det är en töntig sak att hänga upp sig på, men
jag kan inte låta bli... bara för att det var en av Dom.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahaha pappa bara när jag visa en fjortis ha ba: jag klarar inte av dom, dom måste ju ha en skruv lös haha :D

2008-01-23 @ 22:24:19
URL: http://jejas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0