Vaken i 24 timmar

Jag, Karin och Sissel hade en liten filmkväll, as usual, i fredags. Sissel drog vid 12-slaget men Marre och Moi fortsatte med tv-tittandet. Sen kom min smarta hjärna på en galissimo idé: Varför inte vara vakna i 24 timmar totalt? Marre blev helt såld på min idé! Så där satt vi, framför tv-n och klunkade i oss kaffe och gjorde allt för att hålla oss vakna, ända fram till kl 07.00 på morgonen... då begav vi oss till sängen. Men det konstigaste var att när vi skulle lägga oss ner och sova, var båda helt Klarvakna! Jag tänkte bara: WhAAT? O.o  Jag hade ju inte ens knappt kunnat hålla mina tindrande ögon öppna för en stund sen... Men efter ett tag somnade vi som 2 spädbarn. Men konstigt nog vaknade vi 5 ½ timme senare bara =/ Piggare än vad vi hade trott. Haha.

Japp det var första gången jag var vaken i 24 timmar i sträck! :D
Bra, då har jag klarat av en sak på min Att-göra-innan-jag-dör-lista  XD

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja Camilla, jag blev ju verkligen helt såld på din idé ^^ huhu

2008-02-10 @ 20:03:23
URL: http://vilseistockholm.blogg.se
Postat av: milla

haha of course XD

2008-02-10 @ 21:25:05
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0