Cloverfield

Har precis varit och sett "Cloverfield" med my homies, den var helt Galissimo (nice på ren svenska)!
Konstigt nog så höll inte riktigt mina amigos med mig, dom gillar tydligen inte sci-fi filmer för det är så overkligt ;) Men men, alla har ju sin lilla åsikt men den ändrar inte på min! Så gott folk, you should see it. Den är inte som alla andra filmer, utan den har en gnutta av det där lilla extra (vad det nu var, men you know what I mean). Nån liten pys där ute som håller med mig? :D

Shit, det var första gången jag varit med om att vi fått 2 utskällningar av äldre människor på samma dag under typ en timme! Gosh, den där såfin kan då verkligen vara högljudd XD But I still love her.


Kommentarer
Postat av: Bea

vem tror du åker ut ur let´s dance denna veckan ? rösta på min sida eller kolla in mina tips :) ha en bra kväll kram

2008-02-15 @ 21:16:06
URL: http://beatricebotvidzon.blogg.se
Postat av: Jonna

Jag håller med dig Camilla, jag tycker att den var jättbra :P

2008-02-16 @ 14:04:43
Postat av: milla

great att du håller med mig! :D

2008-02-16 @ 17:10:39
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0