Kelly Clarkson 11/4

I fredags följde jag helt otippat med sissel på Kelly Clarksons konsert eftersom hon inte hade nån o gå med :)
Vi kom till Annexet 20 min innan det skulle börja och det var redan helt fullt, alla satt där på golvet o väntade..så jag o sissel var beredda på o stå längst bak...om det inte hade varit för Jonna o .... Dom satt längst fram och vinkade till oss, så vi trängde oss fram dit och vips så hamnade vi allra längst fram. NICE! XD

Som vanligt hade jag kameran med mig :D så jag tog lite sköna bilder och filmade lite, ljudet blir jävligt dåligt när man filmar med didigtalkameran..men äsch, ni överlever nog ;-)

       

    



nice huh? :)

Och i morrn är det Backstreet Boys som gäller. Allright! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0