Backstreet Boys 14/4

Åh, gårdagen var både hemsk och underbar. Det hemska var att stå och köa i 4 timmar med griniga BSB fans och att det var så jävla varmt att stå där inne vid scenen.
Men det underbara var hela paketet med BSB, lugnt den bästa konserten jag varit på! Jag har iofs bara varit på 6 konserter innan :)

Skulle gärna gå och se dom en gång till... :)


1. 2. 3. 4. 5.6. 7. 8. 9. 10.11.  12. 

1.Trångt som satan...jag tycker synd om den som stog bakom den stora långa killen ;-P
2. Oh första låten :) tror det var "Larger than life"
3. Hah dom hade värsta koregrafin till varje låt typ ^^ coolt
4. Han tittar på mig och Karin...säger vi
5. Golden chairs, awsome XD
6. Snyggt med kostym, fast Nicks jacka ser lite trång ut...am I rignt?
7. En slängkyss till mig, helt klart!
8. Jag är lite svag för gitarrkillar, så en guldstjärna till Nick där
9. Nice kläder på en nice kille ^^ allright!
10. Men oj, en gitarrkille till..ja då blir det en guldstjärna till Bryan också, congratz.
11. So sexy, don't you think? <3
12. Tiden bara flög iväg, men som sagt: tiden går snabbt när man har roligt :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Fan va kul det var! ^^

2008-04-16 @ 09:12:37
URL: http://vilseistockholm.blogg.se
Postat av: milla

it was a halleluja moment! XD

2008-04-16 @ 19:56:54
Postat av: tove

SHIIIT! jag tycker du är på konserter hela tiden ju! :P
Ser ut som du haft det riktigt skoj! ;)

2008-04-17 @ 20:28:14
URL: http://toee.blogg.se
Postat av: milla

det var grymt roligt! :)

2008-04-17 @ 21:42:30
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0