Marie Serneholt hänger på Stureplan, gosh så coolt

Måste bara säga att när jag och Läder-Linda tog våran vanliga väg genom Stureplans gator (yeah right...) så fick jag syn på en liten, hyfsad kort och ganska snyggt klädd tjej/kvinna (your choice)..sen slog det mig (inte bokstavligt) att det var sångerskan Marie Serneholt (eller hur fasen hon nu stavar sitt namn).
Jag fick inte en lika dramatisk chock som jag brukar få när jag får syn på kändisar, men självklart fastnade jag med blicken på henne (alltså, för att det var en kändis, you know) och följde henne med den tills hon till slut tittade lite konstigt på mig...
Så det var andra gången jag såg Marie Serneholt vid Stureplan XD man kanske ska börja hänga där för o spana efter kändisar ;D
Vem vet, mitt framtida yrke kanske är paparazzi fotograf? =O Det vore ganska logiskt: 1. Jag älskar att se kändisar (oavsett vem det är, bara det inte är Carola) och 2. Jag älskar att fotografera! Nämen se där, vilken bra blandning!
Fast, fasen va misslyckat om man skulle sluta som en paparazzi fotograf...haha, fan va patetiskt de skulle vara!
Nej jag ska bli...hm...ja, vad fasen SKA jag BLI? =O Måste börja fundera lite närmare på det snart känns det som...

Äsch, eftersom jag gillar väldigt mycket att lägga upp fin fina bilder här på min fin fina blogg, så kan jag lika gärna slänga upp en på Dagens Kändis:
image16
Bimbo? Nehej då...

Have a nice HOLIDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0