Läppformad telefon

Jag har velat ha en läppformad telefon HUR läge som helst!
Och vet ni vad...jag hittade en i fredags! =D

När jag och Karin stosade runt i Stockholms stad en vacker decemberdag...

haha, nej vi tar det på min version ;-)
Jag o Marre sprang in o ut i nåra affärer i stan, till sist gick vi till en lite udda affär
så kallad Monique, och där var den...den blänkte så fint där på hyllan.

Gosh va glad ja blev XD men så tänkte jag att eftersom det snart är julafton,
så kunde det bli en perfekt julklapp till mig! :D
Så jag berättade the whole thing för mina föräldrar...som sedan berättade det för
min storebror, som jag sedan tror gick och köpte den till mig :)
Eller, jag hoppas verkligen det...annars går jag fasen o köper den själv ^^

Den va inte så jätte dyr faktiskt, tror den kostade runt 280 spänn :)

Såg ut ungefär så här, fast den va tyvärr inte röd, den var blank och lila:
 

/Camelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0