Julklappar :D

Äntligen kan jag slappna av! För nu är det äntligen jullov :D eller...avslutningsdagen i morrn iofs. Nu är det slut på läxor och prov 2 veckor framåt, MEN (som han i Let's dance skulle säga) så har vityvärr ett nedrans Idrottsprov fredagen samma vecka som vi börjar -.- it sucks! För det betyder att jag måste plugga under lovet =/ det är nog det sämsta som finns! Men, äsch...nu ska vi inte ta det på så stort allvar, herregud, det är liksom bara ett litet prov i idrott :)

Jag har spenderat kvällen här hemma med att slå in mina fabulous julklappar :D
Jag kom inte ihåg att det var så kul att slå in julklappar faktiskt, jag är väldigt pysslig av mig
så det gör det hela ännu roligare!

Nej nu blev jag sömnig, ska lägga mig framför tv-n en stund ^^
Återkommer senare!
/Camelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0