Jag är FRI!

Jag är frii!
Jävlar va skönt det känns att tandställningen är borta ^^ Fast nu ska jag ju ha en tråd på baksidan av tänderna i 5 år...det vill säga tills jag är 21 -.- it sucks, för det känns som om det sitter sandpapper fastklistrat! As irriterande.

Jag lovade ju er lite FÖRE och EFTER bilder...men du får lova o inte skratta :) för de e så grymt fula bilder....

image6 image7
image8


























1. Jag fattar inte att jag lägger in den här bilden...
 snacka om att jag verkligen inte kommer få nåt
 ragg efter detta. (men tänk på att det är taget för två år sedan ;-) jag var alltså 14!

2. Yes, den hade man i 2 år! Inte roligt...

3. NICE! Förutom att det ser ut som om jag har påklistrade fejk-tänder -.- 
 
Så där ja, e ni nöja med resultatet? ;D

KRAAM /Camelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0