Hicka + Hjärtklappning

Ni vet att folk brukar skrämmas när man har hicka,
fast man är ju oftast beredd på det så det funkar aldrig.
Men today, shiiet! Jag satt i soffan med paps bredvid mig,
jag började med mina irriterande hickningar (seriöst jag låter som en badanka)
och helt plötsligt så hör jag hur paps skriker BÖ! (eh, va konstigt det ser ut när man skriver det).

Och GOOD LORD va rädd jag blev! Om jag skulle varit 60 år äldre skulle
jag garanterat fått en hjärtattack! I'm not kidding...
Har ni sett på tecknade filmer, att när typ en katt blir rädd så flyger
deras päls+skinn av så det bara blir ett benrangel kvar..?
Så kände jag mig i all fall...

Jag såg väl ungefär ut såhär..om jag är katten och paps är musen :P

image50
Förutom att jag fick hjärtklappning så
hjälpte det ju mot hickan :D

Kommentarer
Postat av: Cassie

Svar: jadu, jag vet inte hur jag hittade dej.

HAHAHA fyfan va kul de måste sett, men hickan försvann va?

2007-12-27 @ 11:54:37
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: milla

japp hickan försvann ^^

2007-12-27 @ 22:01:03
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0