Brace face!

image3 <----- This is ME today!

image4 <----- This i ME tomorrow! ;D


Jag måste bara få dela med mig av att jag, självaste BraceFace, ska ta bort min fula tandställning i morrn :D WOHO
JÄVLAR va nice det ska bli...fast tänk om jag blir ännu fulare utan tansttällningen =/ det skulle va rena skräcken!

Innan jag fick min tandställning så tyckte jag faktiskt om att gå till tandläkaren..konstigt nog. Men efter att jag dragit ut 4 tänder, fått bedövning med typ hundra sprutor och alla nedrans gånger man "spänt" självaste järn-paketet jag har i munnen...så är det inte lika kul längre. USCH.
Ja, jag har då ungefär sett ut så här varje gång jag varit hos tandläkaren, pretty nice huh XD

image2



Jag funderar på o lägga upp lite före och efter bilder på mig sen ;D haha, det skulle va lite roligt...vi får se!

(by the way, Kalla mig Camelen ^^)

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Jonnanera

Lycka till gumman ;)Kan inte vänta tills man får se resultatet.

2007-12-14 @ 00:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0