Björn Gustavsson <3

Jag hade hört massa rykten om att självaste Björn Gustavsson skulle komma till våran skola (Värmdö Gymnasium) idag, men vafan tänkte jag, ofta han skulle ta sig tid till att komma till vår skola! Så jag trodde bara att mina kära vänner drev med mig...Men för en gång skull gjorde dom faktiskt inte det! :D
Eftersom vi hade julavslutning idag så var det självklart en JulShow, som var helt OK. Men när dom sa:
"Ni vet nog vem det är om jag säger att hans förebild är tanten på russinpaketen!"
Och jävlar, alla i hela salen was going WILD! För vem kan undgå Björns charm ^^ inte jag iaf...
Så där stog han, livs levande, och var lika rolig som vanligt :D
Haha, nu e du avundsjuk va? ;-)

Vänta, det kommer mer...XD
När han hade uppträtt kände vi att vi lika gärna kunde gå hem...
Så där gick vi, utanför skolan, och vem tror ni står där...dam da daaam: Björn Gustavsson!
Han gick självklart iväg när vi ville gå fram till honom, så vi ba äsch skit samma...så gick vi mot tunnelbanan.
Ja men vad tror ni händer, jo, vi (jag,marre,linda,sissek) korsar självklart hans väg.
Och eftersom mina goda vänner är så fega, och jag är så modig, gick JAG fram till honom och frågade om vi fick ta ett foto med honom :D
"Självklart" svarade han och tittade djupt in i mina ögon och kysste mig...
hehe, eller inte :P Men hey, man kan ju drömma!
Men i alla fall, så vi fick vårat efterlängtade foto med the man of our dreams. Efter det va alla 4 helt koko och glada som fasen...det är nästan som om man tar någon slags drog när man pratar eller fotas med kändisar! Wierd...

Här har ni oss:
image18

Och egoist som jag är ville jag ha en enskild bild med mig och Mr Handsome:
image19
Om ni undrar varför han ser så konstig ut:
Han blundar...nästan.
Och om ni undrar varför jag ser så konstig ut: Det kan jag inte svara på, jag föddes bara sådan!

Peace and Love to All of You!


Kommentarer
Postat av: vilseistockholm.blogg.se

Fan va jag älskar karln!

2007-12-21 @ 20:00:16
Postat av: camelen

haha jag trodde du skrev: Fan va jag älskar Karin XD

2007-12-22 @ 17:41:17
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0