Nyår 2010

Har varit lite seg efter nyår så jag har inte orkar lägg upp en inlägg om nyår. Men nu är det kanske dags.
Jag och Karin började hemma hos mig med bubbel och sallad till middag, vi kollade på filmerna vi gjorde tillsammans i skolan dvs. "Alla hatar Alice" och "Sanningen bakom stereotyperna". Haha så jävla kul att kolla på! Speciellt i den andra filmen där jag och Sissel spelar brats och turkar, love it.
Sedan åkte vi in till stan och hamnade på Café Opera, första gången jag var där och det var riktigt kul! En lyckad kväll var det :) så alltså ett riktigt bra avslut på det året. Jag har en bra känsla för detta år som vi har framför oss, så jag hoppas många roliga minnen kommer skapas. Hoppas mina kära vänner får ett underbart år!





Hoppas ni också hade en lyckad kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0