Busy day

Idag har jag gjort massor faktiskt! Jag tog bilen till Forum Nacka för att prova jeansen på H&M som satt sådär, men köper dom nog ändå i morrn när jag jobbar. Sen åkte jag in till stan för att hämta min klocka jag lämnat i på lagning. Efter det tog jag bilen och hämtade upp Rickard hemma hos honom och åkte till Saltsöbaden till vattnet ute vid Saltisbadet, riktigt fint! Vi ville åka nånstans för att fota, men det var inte så mycket att fota där dock...blev mest lite turistbilder :)
Sen bestämde jag mig för att laga middag till familjen! Haha, det händer aldrig. Men nu ville jag laga lasange helt själv, och det gjorde jag. Skitenkelt ju! Det blev riktigt gott må jag säga :)




Hade ingen aning om att Grand Hotell låg där ute!


En liten humla^^




Det ser bra ut, right?! Andrea, vad säger du?


Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha ser ju skitbra ut! jag är imponerad. Dock en fråga; var är salladen och grönsakerna..?;)

2010-08-08 @ 12:32:21
Postat av: milla

Jag hade faktiskt en salladsskål! Men jag var ju så stolt över maten jag gjort^^ sallad är ju inget att fota..kan vem som helst göra ;)

2010-08-08 @ 13:35:50
URL: http://itisallaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0