Shopping!!

Vi hade bara en presentation i historia idag, då det bara var jag och karin som hade presentationer så började vi kl 10 och slutade kl 10.20 ungefär 8-) Awesome! Efter det drog jag karin å lädret till stan för lite shopping *yaay* ^^
Det slutade med att jag blev ungefär 900 kr fattigare..oops! Men jag köpte faktiskt bara sånt jag behövde =) nästan i alla fall... Here it is anyway:

   

Det som är från H&M är de sakerna på de 2 första bilderna, plus de rosa byxorna.
Sen är BH-arna och läppglanset från Cubus.
Till sist så är nagellacken från Åhlens.

Isn't this fun?! XD

Kommentarer
Postat av: Karin

Omg! sån jäkla tur att du köpte nagellack, I mean you were starting to run out of them, right? host

2009-06-03 @ 21:17:21
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: milla

jag vet! shit det var nära ögat...

2009-06-03 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0