Bästa kuren mot ont i halsen!

Igår fick jag ont i halsen för att någon(!) har varit i min närhet och snorat och hostat, and you name it! Nämner inga namn...*host*..sissel... Nej nu ska jag inte skylla på nån annan:) Anyway, eftersom jag ska på party i morrn vill jag ju inte sitta där å vara sjuk. Så därför gjorde jag i ordning te-vatten och gjorde te med massor av honung i när jag kom hem. Jag tycker inte alls om te med honung i, men jag drack säkert 4 koppat igår kväll, plus 2 koppar idag. Rena rama mirakelkuren!! Har inte alls ont i halsen längre, nu är jag bara ytterst lite snuvig..men det kan jag leva med, bara det inte blir värre tills i morgon!

Så mitt tips till den som är förkyld: Häll i dig te med honung som om det vore appletini!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0