Alice in Wonderland

Läste att nästa år kommer Tim Burtons nya film ut, och det är nämligen hans version av "Alice in Wonderland" och jag kan knappt vänta tills den kommer ut! Det är nämligen så att ingen mindre än självaste Johnny Depp har en roll i filmen som "The Mad Hatter" (vet inte vad han heter på svenska). Jag har sagt det förut och jag säger det igen, när en film är producerad av Tim Burton och Johnny Depp är med kan den inte vara annat är Bra :) Ett perfekt exempel är ju "Edward Scissorhands"...ÅH så bra den är!
Så om jag någon vacker dag blir skådespelerska (haha, I wish) så skulle drömmen vara att få vara med i en film med Johnny Depp producerad av Tim Burton, det kommer nog ta ett tag innen jag kan bocka av det från listan "att-göra-innan-jag-dör"!





The perfect team :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0