A long time ago

Oj, nu var det Riktigt länge sen jag skrev här! Har inte direkt haft orken för bloggen, men nu är jag tillbaka. Bra va? :D

Det är så fruktansvärt mycket i skolan just nu så det känns som om jag kommer gå in i väggen...men vänta lite, det gjorde jag ju i helgen. Bokstavligt talat. Vi var hemma hos Sissels pojkvän, known as Karling, på lite chillfest och det blev en del alkohol och lustgas inblandat. Direkt efter att jag tagit en sats med lustgas fick jag för mig att springa i korridoren ut till köket där sofie satt, jag började springa men precis innan dörröppningen till köket gjorde jag en tvär sväng till höger och rakt in med min vänsterarm i kanten på dörröppningen. Satan(!) va ont det gjorde och gör fortfarande. Men det var inte bara jag som gjorde mig illa, Björn lyckades dunka pannan i kanten på en byrå så nu har han ett rött fint märke i pannan! Great.


Men nu måste jag göra mig i ordning för om 10 min ska vi till Mormor och Morfar på middag för min käre Mormor fyller nämligen år idag :) Jag måste skynda på lite känner jag eftersom jag fortfarande sitter här i nattlinne! Got 2 go.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du börjar skriva igen, gums!

<3

2008-10-20 @ 16:47:22
URL: http://vilseistockholm.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahahaha förra helgen sprang jag också rakt in i en väg, jag bara sprang och såg inte väggen tjoho jag ramlade rak bakom men somtur var så va de en stoooor madrass och en snygg kille där ;D

2008-10-23 @ 20:11:25
URL: http://jejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0