Veckans Nagellack!

Eftersom typ alla bloggar har "dagens...(nånting)", så tänkte
jag att jag kan väl vara nästan som alla andra och göra likadant.
Men jag kör på "Veckans Nagellack" istället, eftersom det känns
en aning jobbigt att byta nagellack VARENDA dag. Men det kanske
kommer 2 veckans nagellack...you never know :)

Så här är denna veckas nagellack:

 

Nagellack från H&M, "Silver" och nagellack från Mavala, "GINZA"

Kände för att göra något mer än bara ha ett nagellack...
så jag använde TVÅ nagellack XD

Gjorde ett lager av "GINZA" och lät det torka.
Sen gjorde jag ett lager med "Silver", och Voila!
Ûber enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Lindääy

juste, du hade väl en hel jävla låda full med massor av olika nagellack?

2008-01-14 @ 20:02:47
Postat av: milla

så mycket var det faktiskt inte...
but I LOVE nagellack! :D

2008-01-14 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0