-3 kg på en dag, det måste vara rekord ^^

Jag märkte idag att jag faktiskt inte väger så mycket
som jag tror! Jag har hört att man ska väga sig på
morgonen och så visar det hur mycket man faktiskt
väger... Så när jag kom hem idag kl 15 (hade inte
ätit någonting) så ställde jag mig på vågen och
märkte att jag vägde 3 kilo mindre än vad jag gör
under dagen då jag har ätit och sånt.

Bara för att jag skriver så här betyder inte det att
jag ska sluta äta (om ni nu trodde det)!
Nu vet jag ju själv hur mycket jag Egentligen väger, det
duger för mig ^^
Jag skulle knappast inte klara mig utan mat för
 en sekund! Om man spenderar en hel dag hemma
med mig så märker man hur mycket jag äter... :-P
Karin är mitt levande bevis ^^


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, men det är väl bra att du äter, då kan man själv få känna sig lite sund ^^

2008-01-28 @ 16:43:50
URL: http://vilseistockholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0