Bath & Body Works

Jag är helt desperat av en kräm som jag bara måste ha!
När min släkting från USA var här i somras så hade hon, Helen, med sig en UNDERBAR bodylotion...fast tyvärr så var det ju hennes -.-

Men den luktade så grymt gott! Ni förstår inte, det går inte att beskriva med ord.
Jag tänkte då kolla upp om den fanns i Sverige, men icke.
Sen kollade jag om man kunde beställa den på Internet, det gick! Men...inte till Sverige -.-

Men om jag åker till USA nästa sommar, då jävlar! Då ska jag köpa upp hela deras lager av bodylotion!

Jaja, så här ser produkten ut i alla fall:

image10

Märket heter: Bath & Body Works
Krämen heter: Brown Sugar & Fig, body lotion

Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sån där, fast duschkräm hade jag förut :)

2007-12-15 @ 17:37:01
Postat av: camelen

ååh, avundsjuk jag blir! måste fasen skaffa en sån på nåt sätt snart ^^

2007-12-15 @ 19:31:37
URL: http://itisallaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0