Linda Bengtzing @ H&M

Damn, vad hände här? Från att ha typ 30 unika läsare per dag till nästa dag då jag har 253?! Haha ja jag måste ha skrivit om något intressant..? Men i morgon är det antagligen som vanligt :) But I don't care, jag kommer blogga ändå! Hihi.
Btw, jobbade i Farsta idag och en schlager-kändis handlade av mig....oooh vem kan det vara??? Jo det var nämligen Linda Bengtzing, skitroligt när såna handlar av en :) dock så händer det inte alls ofta, men det var nog höjdpunkten av min dag eftersom den var så otroooligt seg..typ de längsta 9 timmarna någonsin.




So weird! Och varför är det ingen som kommenterar??


En tjej på jobbet visste inte ens vem hon var:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0