Fresh

Ja som vanligt kom jag hem med en påse från jobbet igår, det blev lite smågrejer bara :) Det är alltid lika svårt att hålla sig borta från shoppingen!:P Men jag har faktiskt blivit bättre på att hålla i pengarna nu jänfört med förut då jag shoppade Konstant, måste ju ha pengar till USA^^


Schysst bh i en härlig turkos färg, snyggt att ha under något vitt plagg! Typ min vita skjorta jag köpte förra veckan :) Den gick på 99:-
Ett par espadrillos (tror jag det heter..) för 79,50:- Hur billigt är inte det?!


En superbra hårinpackning från Gliss 49,50:-
Vitt nagellack från IsaDora 49,50:-, ett stärkande nagellack också från IsaDora 49,50:-
Och så en makeup borttagning för ögonen 29,50:-

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0