Fashion á la H&M

Hittade en ursnygg skjorta på jobbet förra veckan som jag inte kunde låta bli att köpa!(Låter som vanligt). Dessutom hittade jag 1½ bikini för 49,5 kr per del så det gillade plånboken, men sen efteråt kände jag att en vit bikini kanske inte skulle vara min grej eftersom jag är så blek själv :P men självklart glömde jag ju att plombera underdelen så den går ju inte att lämna tillbaka, suck. Men som sagt..49,50 kr. Jag överlever. Ah just ja, dessutom hittade jag faktiskt en baddräkt som var lite annorlunda som jag också var tvungen att köpa :) men fasen va svår den var att få på sig då! Hur fan tänkte dom att personer med lite bredare höfter skulle få på sig skiten? Nej det hade dom tydligen inte tänkt på så det fick bli en i strl 40, men det var på håret att jag inte fick på den =/ Får se om jag behåller den eller icke.


Love it! 249:-


Vi får se hur mycket jag kommer använda den vita bikinin :P Den svart-vita överdelen köpte jag mest för den ger en snyggare bränna:)


Jag brukar aldrig ha baddräkt och man lär inte få så snygg bänna med den här, men det var roligt att den var lite annorlunda!


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Åh, värsta coola baddräkten, den har jag faktiskt helt missat! Trend eller?



Jag tycker det är så sinnessjukt snyggt med badisar, synd att man får en sån lustig solbränna bara. Men ska man bara glassa i strandbaren så är ju det ett snyggt plagg ;)

2011-05-10 @ 22:27:34
URL: http://amaialayla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0